אם אתם עובדים בבית חולים או במשרד של חברה גדולה, יצא לכם להשתתף ביום או ערב גיבוש לפחות פעם אחת בחיים. פעילות גיבוש צוות היא פעילות חשובה, אשר נועדה להעניק מעין פסק זמן לעובדים ולעזור להם לאגור כוחות חדשים לקראת שבוע נוסף של שגרה. מנהלים ורכזים חברתיים מתכננים במשך כל השנה את הפעילות המושלמת כדי להגיד תודה לעובדים המסורים.

 

סדנת תיפוף כפעילות גיבוש צוות

 

פעילות גיבוש צוות – מדוע דווקא מוסיקה

אלה כמה סיבות טובות לארגן פעילות מוסיקלית כמו סדנת תיפוף או מעגלי מתופפים עבור העובדים שלכם:

  • מוסיקה מדברת אל כולם – כשם שפרצופיהם של העובדים שלכם שונים כן שונות דעותיהם לגבי צורת הבילוי המהנה ביותר במסגרת פעילות גיבוש לצוות . יש עובדים שאוהבים לצאת לאכול במסעדה יוקרתית, אחרים יעדיפו משחק ביליארד או שחייה תחרותית בבריכה. עקב ההעדפות השונות קשה לקלוע לטעמם של כל העובדים, אך ישנה פעילות אחת שלגביה יסכימו כל העובדים והיא פעילות מוסיקלית. כי אין עובד שלא אוהב לשמוע מוסיקה טובה.
  • משחררת מתחים – כל מי שעובד במשרה מלאה ואף במשרה חלקית יודע כי יום עבודה אינו פיקניק. בין אם אתם פקידים בבנק או מנהלי חשבונות במשרד, עליכם להיות חזקים נפשית כדי להתמודד מול מבול הלקוחות הפונים אליכם ומול אלפי הטפסים שיש למלא. מוסיקה טובה וקצבית יכולה לסייע לכם לשחרר מתחים ולחצים ולצבור כוחות לקראת ימי העבודה הרבים הצפויים לכם.
  • מוסיקה בריאה – שאלו כל מדריך או מורה למוסיקה והוא יגיד לכם כי המוסיקה מסייעת לבריאות האדם. העיסוק במוסיקה משכיח את הדאגות והכאבים ומזרים לגוף כוחות טבעיים. אם אתם דואגים לבריאות התקינה של העובדים שלכם, כדאי לארגן להם סדנת תיפוף משחררת.

 

צלילי עולם – להזמין סדנת תיפוף

אם אתם מחפשים מקום איכותי לעריכת פעילות גיבוש צוות, תוכלו לפנות אל צלילי עולם. המוסיקאים העובדים בצלילי עולם אינם מכירים רק את טכניקת הניגון בכלים עתיקים, אלא הם גם מוסיקאים בנשמה. מדריכים שחיים ונושמים את המוסיקה יכולים לסייע לכלל העובדים שלכם להתחבר אל השורשים ואל הטבע והאדמה וליצור יחדיו קצב מרנין. כמו כן, העובדים יכירו סוגי מוסיקה שונים כדוגמת מוסיקה אבוריג'ינית, ים תיכונית או הודית.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: