סדנת צליל משותף

"צליל משותף" סדנת גיבוש ועבודת צוות – 
לכל אחד מאיתנו יש צליל ייחודי משלו, קול המאפיין אותו ודרך להביאו לידי ביטוי. במהלך הסדנה נחזק את החיבור עם הצליל הפנימי שלנו ונקבל כלים לבטא אותו בדרך חדשה כחלק מצוות, באמצעות כלי הקשה מרחבי העולם.
מנגנים ביחד… חווית הנגינה המשותפת מעצימה את תחושת החיבור שלנו לקבוצה ומביאה להרמוניה וגיבוש. משחקי הקצב מצד אחד מאתגרים ומצד שני פשוטים וזמינים לכל אחד ללא צורך בניסיון קודם.
מה בתכלס קורה בסדנה?… הסדנה מורכבת מרצף של פעילויות חווייתיות המשלבות עבודה בזוגות וצוותים תוך למידת מקצבים שונים ושימוש במגוון רחב של כלי הקשה. בין ההתנסויות השונות נשלב שיח קצר ולמידה.

טעימה – דוגמאות מהסדנה

"המקצב המפוצל" – תרגיל תיפוף בשתי קבוצות אשר מצריך הקשבה ושיתוף פעולה בין כלל המשתתפים. בתרגיל זה עולה הצורך בהקשבה, מיקוד במטרה משותפת והבנת החשיבות של עמידה בתבנית זמן בתוך הקצב. שני הצוותים יהיו חייבים לעמוד בזמן על מנת לתופף את הקצב וכך נראה את התלות של שני הצוותים אחד בשני.

תרגיל חוויתי המייצר שיח משעשע, ולבסוף גם סיפוק רב ברגע שמצליחים לייצר הרמוניה בנגינה.

"סולואים מוזיקאליים" – בתרגיל זה כל הקבוצה מתופפת במקצב אחיד אשר אחת לכמה זמן ישולב סולו מוזיקלי של אחד מהמשתתפים מחוץ לתבנית הקצב, אשר אליו תצטרך להצטרף שאר הקבוצה. בתרגיל זה נחווה את חשיבות התמיכה של הקבוצה ביחיד על מנת שיוכל לבטא את עצמו, עידוד חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות, הובלה ומנהיגות וגמישות הצוות לשינויים בסביבת העבודה.

הסדנה משלבת עוד מגוון רחב של משימות בקבוצה ובזוגות המותאמות לצורכי הארגון / המחלקה.

דגשים לסיכום…

המשימות פשוטות ואינן דורשות ניסיון מוסיקלי קודם.

הפעילות אורכת בממוצע בין שעה לשעה וחצי, בהתאם לצורך.

ניתן לשלב כחלק מפעילות O.D.T.  או סדנאות המלוות על ידי יועץ / מנחה חיצוני.

הפעילות יכולה להתקיים במרחב הפתוח, אצלכם בארגון או בכל מרחב אחר שתבחרו…

רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: