כל ארגון או חברה דואגים לארגן פעילות גיבוש לצוות העובדים. מטרתו של יום הגיבוש היא לא רק להגיד תודה לעובדים המסורים שמשקיעים בעבודתם לרווחתו של הארגון, אלא גם כדי לתרום לגיבוש הכללי. יום גיבוש הוא הזדמנות טובה להכיר את כל עובדי המחלקות השונות. במהלך פעילות משותפת יוכלו אנשי מחלקת המכירות להכיר את עובדי מחלקת התמיכה, דבר שאינו מתאפשר כמעט בשגרת העבודה היומית.

 

סדנת תיפוף כפעילות גיבוש לצוות העובדים

 

פעילות גיבוש לצוות – המוסיקה המאחדת את העובדים

כשמתכננים פעילות גיבוש צוות , ניתן כמובן לארגן טיול שנתי או ישיבה במסעדה יוקרתית, אך המוסיקה היא הדבר המאחד את כולנו כבני אדם. אין אדם שלא מתחבר לצלילי מנגינה, ואין דבר מגבש יותר מיצירת מנגינה משותפת. אלה כמה יתרונות שניתן להפיק מיום גיבוש מוסיקלי:

  • מוסיקה חוצה מעמדות – כשמדובר בארגון או חברה תמיד יש מנהלים ועובדים שכירים. פעילות מוסיקלית יכולה לשבור את הקרח והמחיצות בין העובדים ולאחד את כולם ליצירה משותפת מרהיבה. ניתן למשל לשלב פעילות הכוללת מעגלי תופים, ובמהלכה יוכלו כל העובדים לפעול יחד כדי ליצור צלילים ייחודיים.
  • מוסיקה מודרכת – כדי ליצור את האפקט המוסיקלי המושלם מומלץ לקבל תדרוך מקצועי. אם בחרתם לערוך פעילות גיבוש לצוות כמו נגינה בכלי הקשה, כדאי לבקש עזרה מטובי המוסיקאים. אחרי הכול, לא כל העובדים יודעים לנגן בכלי נגינה.
  • פעילות העשרה – פעילות מוסיקלית יכולה להעשיר לא רק את עולמם של הילדים, אלא גם של המבוגרים. אפשר ללמוד לנגן בכל גיל. אם למשל, ייחשפו העובדים לסדנת תיפוף מקצועית, הם יוכלו להמשיך וללמוד לנגן על תוף בזמן הפנוי שיש להם.

 

צלילי עולם – הפעילות המושלמת לצוות

צלילי עולם מספקים לכם פעילות גיבוש לצוות שהעובדים שלכם לא ישכחו בקרוב. צוות המדריכים המקצועי של המקום מאמין ביכולתה של המוסיקה לרפא כל מכאוב ולאחד בין אנשים מתרבויות שונות. באופן טבעי, צוות העובדים שלכם מורכב מסוגים רבים של אנשים – חלקם נולדו בארץ, אחרים עלו לפני כמה שנים מחבר העמים, יש נשואים ואחרים גרושים או רווקים. אם בימי העבודה השגרתיים נוצרים חיכוכים בין העובדים, אז המוסיקה כאן כדי לפתור אותם ולאחד את כולם. בצלילי עולם תוכלו להעניק סדנת תיפוף מהנה ומאחדת לעובדים הנאמנים שלכם.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: