השבוע הצגנו מופע מוזיקת עולם במסגרת פסטיבל אומנות מקסים שנקרא ארט טויה בשכונת קטמון בירושלים. במסגרת הפסטיבל התקיימו מיצגי אומנות מעניינים ביותר והתחושה כבר מהכניסה למתחם הייתה של נגיעה במימד אחר עם קסם ויזואלי מהפנט.

זכינו להציג בפסטיבל את המופע טבע אדם מוזיקה, המופע מלמד באופן חוויתי , סיפורי,  את דרכם המרתקת שבה התפתחו כלי הנגינה בעולם החל מהקול האנושי דרך כלי ההקשה הראשונים ועד לכלים מודרנים שהומצאו בשנים האחרונות.

במהלך המופע אנו מלמדים את המשתתפים מקצבים בסיסיים אותם אנו מתופפים גם על הגוף וגם על כלי הקשה שאנו מביאים איתנו ובכך אנו יוצרים חיבור והמשתתפים ממש הופכים להיות חלק מהיצירה המוזיקאלית.

מדהים ומהנה לראות משפחות שלמות מתופפות ביחד רוקדות ביחד ויוצרות תחושת אחדות מחודשת ומשחררת.

סדנאות גיבוש לילדים במסגרות חינוך

לשמחתנו הרבה המופע רץ בהצלחה רבה גם במוסדות חינוך שונות כמו גני ילדים, בתי ספר, מתנסים, חינוך מיוחד, פסטיבלי רחוב ועוד. כל פעם מחדש אנו נהנים לראות את העוצמה המדהימה של המוזיקה בכלל וקצב בפרט ככלי מגבש משחרר שמביא לתחושת חיבור וחיוך מיידי על פני הילדים.

המופע טבע אדם מוזיקה כולל בתוכו גם הפעלת קצב דינאמית והיתרונות הם שאנו נוגעים גם בערכים נוספים במהלך המופע כגון ערך שמירת הטבע, היכרות עם השונה מאיתנו, וכמובן לימוד תרבויות העשרתי מעניין.

לסיכומו של דבר סדנאות גיבוש לילדים כדאי לעשות בדרך שתהיה קודם כל מהנה מעניינת ושוחפת וברור שכדאי על הדרך להעביר ערכים שתורמים ומעשירים את עולמו הפנימי של הילד ויחסו לסביבתו ולעולם.

צלילי עולם פועלים בכל הארץ וישמחו להגיע גם אליכם למופע \ סדנה \ שיעורי מוזיקת עולם \ מעגלי תיפוף ועוד.

אנו פועלים למעלה מ15 שנים ובאים עם ניסיון רב ונכונות להעביר תכנים אותם אנו חיים ובהם אנו מאמינים עם שמחה ואנרגיה טובה. יש לנו עוד מגוון רב של סדנאות ומופעים מוזמנים להיכנס לאתר הבית של צלילי עולם להתרשם בעצמכם להתראות בפסטיבל הבא..

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: