הופעות מוזיקה לילדים מוצגות במסגרות חינוכיות ואחרות. הן נועדו להעשיר את עולמו של הילד. לרוב, הן נוספות לתוכניות הלימוד הפורמאליות הנהוגות במוסדות חינוך שונות. למוזיקה יש השפעה מבורכת על ילדים כמו גם על מרבית בני האדם. "צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

הופעות מוזיקה לילדים – מהנות ומרגשות

הופעות מוזיקה לילדים מרגשות ומהנות מאוד אבל גם בעלות ערך מוסף חינוכי. היוצרים והמפיקים שלהן דואגים לשלל תכנים מקוריים. חלק גדול מהם מספר סיפורים הכתובים היטב והמלווים במוזיקת עולם המגיעה מאזורים מגוונים ומעניינים. כך למעשה הם מהנים מאוד אבל גם מלמדים רבות על עולם המוזיקה המאפיין חברות שונות בארצות מזרח אסיה ומקומות אקזוטיים נוספים. הילד נחשף לעולם המוסיקה העשיר הכולל הקשבה, למידה על תרבויות, ועוד. כל אלו מוגשים עם צלילים מיוחדים ובהרמוניה מוזיקלית נהדרת. הם מושכים במיידית את תשומת ליבו של הצופה. הופעות אלו ניתנות, בין היתר, במסגרת תל"ן (תכנית לימודים נוספת) שמטרתה  העשרת תכני הלימוד מעבר לתוכנית הלימוד הפורמאלית המקובלת.

הופעות שירים לילדים

ניתן למצוא הופעות מוזיקה לילדים עשירות ומרתקות שחלקן אף מאושר על ידי משרד החינוך במסגרת סל תרבות לגנים ו/או בתי ספר. מדובר על סיפורים אישיים של מסעות מוזיקליים של מוזיקאים ויוצרים בכל רחבי בעולם. כך סיפורי נסיכים, סיפורים על ילדים האוהבים לשחק עם צלילים, מופע המלמד על אומנות ההקשבה והתבוננות דרך סיפור וצליליים ועוד. כל מופע מותאם לשכבת גיל אליה הוא מיועד. הוא תורם לחוויה רב חושית ובכך יתרונו הרב.

יוצרים מוזיקליים

"צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת, מומלץ להשתתף בסדנאות והרצאות שהיא מעבירה ולחוות הופעות שלה. היא פועלת במוסדות חינוך, מעניקה שירותי מוזיקה לאירועים כולל למיוחדים, מעבירה סדנאות גיבוש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים מרגשים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח חדש.

הופעות מוזיקה לילדים

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: