לשבת במעגל ולתופף כמה פשוט וכייף, מעגל מתופפים הינה חוויה עתיקת יומין בת אלפי שנים שהחלה משחר ימי ההיסטוריה ובמגוון תרבויות שבטיות.

מעגל המתופפים זכה בשנים האחרונות ועדיין זוכה לפופולריות רבה במגוון אירועים ובאוכלוסיות שונות ולא סתם.

הערך המוסף של ישיבה בייחד ויצירת ניגון \ תיפוף משותף יוצר אצל המשתתפים תחושות ורגשות חזקים של אחדות, שיתוף, ביטוי אישי, פורקן ועוד ועוד..

אנו בצלילי עולם עוסקים במגוון רחב של פעילויות מוסיקה – מופעים, סדנאות, שיעורי מוסיקה וקבלות פנים מוסיקאליות.

בלא מעט אירועים שאנו עורכים אנו משלבים במהלך הסדנה \ מופע מעגל מתופפים חוויתי בו כל המשתתפים יושבים במעגל ויוצרים בייחד תיפוף משותף המבוסס על מקצבים שבטיים עתיקים מהמסורת האפריקאית, או המזרח תיכונית המפגש משלב בתוכו רצף של משחקי קצב פשוטים ונגישים לכולם ומהווה מרכיב משמעותי באירוע.

לצלילי עולם ניסיון של למעלה מ 15 שנים בהעברת פעילויות מוסיקה ומעגלי תיפוף ואנו מנגישים את מוסיקת העולם למגוון רחב של אוכלוסיות בכל הגילאיים:

מעגל מתופפים לארגונים

צלילי עולם עוסקת בהעברת סדנאות מוסיקה לארגונים וחברות המבקשות להביא לארגון חוויה ושיפור ע"י שימוש במוסיקה, מעגל מתופפים הינו כלי משמעותי ומועיל ובטח מהנה בחוויה של עבודת צוות, סדנאות גיבוש, סדנאות למנהלים ועוד.

מעגל מתופפים במוסדות חינוך

ילדים ותופים חיבור טבעי ומתבקש התוף הינו כלי המאפשר חיבור מהיר המביא לתוצאות ללא צורך בניסיון קודם. אנו בצלילי עולם מעבירים סדנאות ומופעי מוסיקת עולם המשלבים מעגלי תיפוף בהמון מוסדות חינוך הסנאות לילדים מועברות בדרך חוויתית סיפורית ותיאטרלית המותאמת לשכבת הגיל.

מעגל מתופפים בגני ילדים: כבר בגיל הרך ההתלהבות של הילדים מתיפוף היא עצומה המביאה חוויה משמעותית ומהנה לגן הילדים. הילדים מתופפים בהלהבות חווים הרמוניה ותחושת אחדות ותו"כ לומדים להכיר תרבויות שונות משפרים את הקורדינציה וחווים תחושה של פורקן ושחרור.

מעגל מתופפים בבתי ספר: בכל גילאיי בית הספר הילדים נהנים להביא לידי ביטוי את יכולת הקצב הקיימת באופן טבעי אצל כל אחד ואחד מאיתנו, במהלך הסדנה הילדים לומדים מקצבים בסיסיים ואפילו לומדים לשלב מספר מקצבים במקביל.

מעגל מתופפים בחינוך המיוחד: ילדי החינוך המיוחד שמחים כל פעם מחדש להיפגש עם סדנאות המוסיקה של צלילי עולם ובעיקר אוהבים להשתתף במעגלי התיפוף שאנו עורכים. אנו באים עם מגוון רחב של כלי הקשה מכל מיני מקומות בעולם – תוף אפריקאי (דג'מבה) , דרבוקה, תופי מרים, קחון – כלי הקשה מספרד ועוד מגוון גדול של כלים מרתקים מרבי העולם.

לסיכום מעגל מתופפים זמין ונגיש לכל אחד ואחד מאיתנו הסדנאות מובנות בצורה הדרגתית בה כל אחד מוצא את הקצב הפנימי שלו ומביא אותו לקבוצה וכך מעצים את תחושת הבייחד תו"כ הבעה אישית.

אנו עורכים סדנאות בכל הארץ לכל הגילאיים ולוקחים חלק בימי גיבוש, פסטיבלים וימי שיא בית ספריים נשמח לראותכם בסדנאות המוסיקה של צלילי עולם

מעגל מתופפים הינו פעילות מוסיקלית מהנה ומבוקשת. הוא מתאים לפעילויות במוסדות חינוך, לאירועים שונים ועוד. ניתן להשתלב במסגרת הפעילות בנגינה בצוות מגובש או בצוות אקראי. הנגינה על כלים אלו מהנה מאוד ומספקת שפע של יתרונות נוספים. "צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

מעגל מתופפים – עם תופים מגוונים

מעגל מתופפים מספק חוויה נהדרת לכל משתתף. היכולת לישיבה משותפת במעגל ולתופף יוצרת אצל כל אחד רגשות נפלאים. כך ליצירת תחושות ורגשות אחדות, שיתוף, פורקן ועוד. כל אחד משתלב בצוות המנגנים אבל במקביל גם יכול להתבטא אישית. ניתן לנגן במקצבים שונים וללמוד על צלילי ומקצבי תיפוף המגיעים מאזורים שונים בעולם. כך מאפריקה, מהמזרח התיכון והרחוק ועוד. הפעילויות הללו מתאימות למוסדות חינוך בגילאים שונים. כך גני ילדים, בבתי ספר ועוד. הן אף חיוניות מאוד במוסדות לימוד לחינוך מיוחד כי כאן הן מוסיפות ערך מיוחד למשתתפים. בכל סיטואציה יכולים המשתתפים, להנות, ללמוד, לחוות הרמוניה ותחושת אחדות ועוד. כל אלו לצד תחושות של פורקן ושחרור. מה שאף מוסיף לתחושת ההתלהבות והעניין הוא העובדה שהמנחים מביאים עימם מגוון כלי הקשה ובכלל זה תופים אפריקאיים (דג'מבה), דרבוקה, תופי מרים, קחון וכלי הקשה אחרים מכל העולם.

מעגל מתופפים

ליווי לאירועים

מעגל מתופפים יכול ללוות אירועים שונים. מקובל להזמינו להופעה בחתונות, בר ובת מצוות פרטיות וכדומה. המתופפים ינגנו בקבלת הפנים, לקראת הטקסים ועוד. הם מוזמנים גם לאירועים ציבוריים, עסקיים ואחרים ואף יכולים להוות אטרקציה בפני עצמה בסדנאות גיבוש הנערכות לקבוצות הומוגניות ואחרות. פעילויות מוזיקליות אלו תורמות לגיבוש, לכיבוד הזולת, להקשבה, לקשר בן אנשים במסגרת שאיננה פורמאלית. בכך יתרונה הרב.

אירועים מוזיקליים בעלי משמעות

"צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת ומומלץ להשתתף בסדנאות, הרצאות ופעילויות נוספות שהיא מעבירה. היא פועלת במוסדות חינוך, מספקת שירותי מוזיקה באירועים מיוחדים, מעבירה סדנאות גיבוש לארגונים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ולשרת כל לקוח חדש.

מעגל מתופפים לילדים

מעגל מתופפים לילדים הינו פעילות מוזיקלית אטרקטיבית מאוד. היא מתאימה לילדים בגילאים שונים כולל לילדי חינוך מיוחד. כל משתתף ייהנה לנגן בצוותא ובתיאום עם הקבוצה ותוך כדי כך גם לתת ביטוי ליכולותיו האישיות. לטובת הפעילות מובאים תופים מגוונים ממקומות שונים בעולם. "צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

מעגלי מתופפים לילדים – במסגרות חינוכיות מגוונות

מעגל מתופפים לילדים הוא פעילות המתקיימת במסגרות שונות ולגילאים שנים:  בגני ילדים, בבתי ספר יסודיים ומתקדמים ואף במוסדות לחינוך מיוחד. בכל מוסד כזה תותאם הפעילות לבקשת המזמינים, הצרכים הקיימים, הטעם האישי ועוד. ילדים בכל גיל ייהנו לתופף על כלי הקשה שונים, להשתתף בחוויה קבוצתית משותפת במאמץ קבוצתי, להתחרות בין שתי קבוצות המנגנות במקבצים שונים שמשתלבים, לקבל כמה רגעי תיפוף סולו לביטוי עצמי ועוד. הם יתרגשו, יחוו תחושות פורקן ושחרור, ילמדו על כלים שונים המגיעים מאזורים שונים בעולם, ילמדו מקצבי תיפוף המתאימים לטעמם ועוד. ילדים בגני ילדים יחוו כבר בגיל צעיר את הנגינה ויעבירו שעות הנאה. ילדים בבתי ספר יביאו לידי ביטוי את יכולת הקצב הקיימת בכל אחד מהם. ילדי חינוך מיוחד יתלהבו מפעילות מרגשת עבורם וכן הלאה. הפעילות ניתנת, בין היתר, במסגרת תל"ן (תכנית לימודים נוספת) המקובלת ומאושרת על ידי משרד החינוך.

מעגל מתופפים לילדים

תופים ממקומות שונים בעולם

במסגרת הפעילות של מעגל מתופפים לילדים מספקים המנחים תופים מגוונים שחלקם מגיעים ממקומות שונים בעולם. בנוסף לתופים הסטנדרטיים ינגנו המשתתפים על מגוון כלי הקשה כמו תופים אפריקאיים (דג'מבה), דרבוקה, תופי מרים, קחון וכלי הקשה אחרים המפיקים צלילים שונים וזרים. לחוויית הנגינה מצטרפת חווית לימוד חשובה. כך שכל הפעילות הזאת מעשירה באופן יוצא מהכלל.

אירועים מוזיקליים חשובים

"צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת ומומלץ להשתתף בסדנאות, הרצאות ופעילויות נוספות שהיא מעבירה. היא פועלת במוסדות חינוך ותרבות, מנגנת ומפעילה באירועים מיוחדים, מעבירה סדנאות גיבוש לארגונים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: