לא קל לארגן פעילות גיבוש לעובדים שתרצה את כולם. חלק מהעובדים אינם אוהבים להשתתף בטיולים או בפעילויות ספורטיביות ואחרים עלולים "להיבלע" בתוך מסיבה נוצצת בווילה ולהרגיש בלתי שייכים בין כל משקאות האלכוהול ומסיבת הבריכה הגדולה. המוסיקה, לעומת זאת, משרה רוגע על כולם. אין אדם שלא אוהב לתופף על שולחן או כיסא כאשר הוא שומע שיר טוב. לפיכך, כדאי לשקול פעילות מוסיקלית כמו מעגלי מתופפים כמתנה עבור צוות העובדים הנאמן.

 

פעילות גיבוש לעובדים בסדנת תיפוף

 

פעילות גיבוש לעובדים – להכיר את סגנונות התיפוף

אם תבחרו בסדנת מעגלי תיפוף, תוכלו להכיר לעובדים שלכם את סגנונות המוסיקה השונים הקיימים בתרבויות אחרות:

  • מוסיקה אפריקאית שבטית – השבטים השונים באפריקה נוהגים לתופף ולשיר כדי לשמח את אנשי הכפר או לרגל טקסים מיוחדים. בהיותם אנשי טבע וציידים מנוסים, המוסיקה של השבטים האפריקאים מתאפיינת בצלילים המחקים את הטבע. ניגון בתופים אפריקאים הוא הזדמנות נהדרת לחבר את העובדים אל הטבע ו"להוציא" אותם מבין כותלי המשרד.
  • ארץ הים התיכון – ישראל היא מדינה הנמצאת בגבולות הים התיכון. ים זה מאחד בין ארצות שונות שיצרו תרבות מוסיקלית מיוחדת. לישראלים רבים אין בעיה להתחבר למוסיקה ים תיכונית, ודבר זה מתבטא גם ביכולות תיפוף.
  • להיות בהודו מבלי לצאת מהארץ – סביר להניח שיש בצוות שלכם עובדים שתמיד חלמו לצאת לטיול בהודו אחרי הצבא או הלימודים האקדמיים ופשוט לא מצאו זמן לכך. כעת, במסגרת פעילות גיבוש לעובדים, תוכלו להגשים במידת מה את חלומם באמצעות סדנת מוסיקה הודית שתכיר להם את תרבות הודו הרחוקה.
  • מגיעים עד אוסטרליה – באמצעות סדנת תיפוף מקצועית יוכלו העובדים להכיר את תרבותם של הילידים האוסטרלים הקדומים, הלוא הם האבוריג'ינים. בסדנה זו ילמדו העובדים כי המוסיקה האבוריג'נית כוללת שימוש בכלי תיפוף כמו אבנים, דיג'רידו או מקלות להקשה.

 

צלילי עולם – פעילות גיבוש מושלמת

צוות המוסיקאים המקצועי של צלילי עולם ישמח להעניק לעובדים שלכם חוויה מרתקת שהם לא ישכחו בקרוב בעת עריכת פעילות גיבוש לעובדים. מעבר להכרת התרבויות השונות, בסדנה ילמדו העובדים את טכניקות התיפוף ויוכלו להתנסות ביצירת מקצב ייחודי כצוות. אז נכון, ייתכן שאתם רגילים לעבוד יחד, אך כדי ליצור מוסיקה דרושה לא רק טכניקה, אלא גם האזנה לקצב הלב והפנמה של המוסיקה הייחודית.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: