לא רק מבוגרים זקוקים לפעילות גיבוש במסגרת יום צוות. גם הילדים צריכים לקחת פסק זמן מהלימודים ולצאת לפעילות מגבשת מחוץ לכותלי בית הספר. אם אתם מחפשים פעילות גיבוש לילדים שאינה רק מהנה, אלא גם מקנה ערכים והיכרות עם תרבויות שונות, כדאי לבחור בסדנת מעגלי מתופפים. בסדנה יוכלו הילדים לרכוש מיומנויות תיפוף גם אם אין להם רק קודם וללמוד לעבוד יחד כצוות של מתופפים קטנים.

 

פעילות גיבוש לילדים עם דיג'רידו

 

לאילו גילים מתאימה פעילות גיבוש לילדים

מיומנויות חברתיות אפשר לפתח בכל גיל, בייחוד אם מדובר בילדים צעירים אשר צריכים ללמוד כיצד עליהם לנהוג בחברה המודרנית. אלה כמה דוגמאות לילדים בגילים שונים אשר להם ניתן להתאים פעילות גיבוש:

  • גיבוש לילדי הגן – אמנם מדובר בילדים קטנים, אך כבר בגיל זה כדאי ללמד אותם לחלוק צעצועים זה עם זה ולחכות בסבלנות לתורם בכדי לעלות על הנדנדה. אין דרך טובה לעשות זאת מפעילות גיבוש מרהיבה כמו מעגל תיפוף שבו הילדים לומדים יחד כיצד ליצור מוסיקה טובה.
  • גיבוש לילדי בית הספר היסודי – בתי ספר רבים מתכננים פעילות גיבוש לילדים במשך שנה שלמה. זו יכולה להיות פעילות ספורטיבית, טיול בחיק הטבע או סדנה מוזיקלית. צוות ההוראה אינו מוותר על פעילות מגבשת לילדים הצעירים, מכיוון שפעילות זו יכולה ללמד את הילדים על חשיבותה של עבודת צוות ולשפר את יכולותיהם הלימודיות כאשר הם צריכים ללמוד יחד למבחן או לעשות עבודה.
  • גיבוש למתבגרים – החל מכיתה ו' ומעלה נאלצים הילדים להתמודד עם תקופת ההתבגרות. חלקם חוגגים בת מצווה ובר מצווה וצריכים להיפרד מהילדות ולהתחיל לצעוד את צעדיהם הראשונים אל עולמם של המבוגרים. בתקופה זו חשוב להנחיל לילדים כי הם לא לבד, וכי הם יכולים להיעזר אחד בשני בעת צורך. דרך טובה להראות זאת היא באמצעות פעילות תיפוף מגבשת הנקראת מעגל מתופפים.

 

צלילי עולם – המוסיקה מאחדת

צוות המוזיקאים של צלילי עולם מעניק עבורכם פעילות גיבוש לילדים שהצעירים לא ישכחו בקרוב. בין אם מדובר בסדנה במסגרת בית הספר או כחלק מקייטנה, צלילי עולם מעניקים חוויה מאחדת באמצעות מעגל מתופפים. כאן יוכלו הילדים לא רק ללמוד כיצד לעבוד יחד, אלא גם לרכוש מיומנויות תיפוף הנהוגות בתרבויות שונות כמו הודו או ארצות אפריקה.  

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: