סדנאות גיבוש הפכו בשנים האחרונות לכלי הכרחי לכל מי שחפץ שהצוות שלו יעבוד טוב יותר ולא פחות חשוב יעבוד באווירה טובה תוך כדי שיתוף פעולה המושתת על תחושת היכרות שייכות ואכפתיות אחד מהשני ולארגון בו אנו פועלים.

סדנאות מוזיקליות לגיבוש

בדרך של חוויה ותקשורת אחרת ממה שאנו מכירים בדרך כלל אנו יוצרים מרחב המאפשר לעובדים להכיר אחד את השני ממקום קצת שונה, קליל, מצחיק וכייפי.

סדנאות גיבוש לקבוצות קטנות באמצעות מוזיקה , קצב וצלילים מאפשר שיח חדש המביא מאפיינים חדשים באישיות של חברנו לעבודה לפעמים נועזות לפעמים רוח שטות דיוק רצון להתבלט או להיעלם ובאמצעות תרגילי הקצב הפשוטים אנו יכולים להציף מקומות אלו ולפעמים להעלות אתגרים בהם הצוות נתקל ביום יום בעבודה המשותפת שלו.

מה בתכלס קורה בסדנאות מוזיקליות לגיבוש של צלילי עולם

קודם כל כל סדנא מותאמת באופן אישי לדרישות ולציפיות של הלקוח וכמובן למה הוא רוצה בעיקר להשיג במהלך המפגש, ובעיקרון הסדנאות מבוססות על רצף של תרגילי קצב מהנים המתחילים בתרגול קבוצתי של כולם בייחד ולאחר מכן משחקי קצב של היחיד מול הקבוצה, חלוקה לצוותים ותרגילי סינרגיה בין הצוותים. הובלה והשפעה בתוך הקבוצה וכמובן שיתוף פעולה.

בסדנאות אנו מביאים קודם כל את הערך של ההנאה הצחוק והפורקן ותוך כדי משלבים את הערכים אותם אנו רוצים להביא לידי ביטוי, והאתגר בדרך כלל הוא למצוא את האיזון הנכון בין החוויה הכייפית לערך הערכי המגבש.

היתרונות בשימוש מוזיקאלי בסדנאות לגיבוש קבוצתי

היתרונות בשימוש מוזיקאלי ככלי לביטוי ותקשורת הינם ברורים ואנו יודעים היום בוודאות שבשיח בין אנשים יש משמעות גדולה אם לא מכרעת לעוצמת הדיבור, לקצב , לאינטונציה לפעמים אפילו יותר מהתוכן. יתרון נוסף הוא המגוון הגדול של כלי הנגינה איתם אנו באים לסדאות ופורשים בפני המשתתפים כך שכל אחד יכול למצוא את כלי הנגינה אליו הוא מתחבר ומביא איתו את קולו האישי.

לסיכומו של דבר לצלילי עולם ניסיון רב בהעברת סדנאות גיבוש מוזיקאליות למגוון רחב של אוכלוסיות, בין אם זה כחלק מיום כיף , סיכום של קורס כזה או אחר, או חלק מפעילות שטח.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: