מוסיקה היא אחד הדברים המופלאים ביותר בעולם. היא מנעימה את זמננו ומעודדת אותנו ברגעים לא פשוטים בחיים. לימודי מוסיקה יכולים לתרום רבות להתפתחות המנטלית של הלומדים, בעיקר בגילים צעירים. משום כך, צוות ההוראה והחינוך דואג לארגן הפעלות מוסיקה לילדים בגנים ובבתי הספר. לימודי מוסיקה מקנים מיומנות יקרה מפז ומעשירים את עולמו של הילד, אשר בשלב הזה מתחיל לגלות את דרכו של העולם.

 

דוגמה להפעלות מוסיקה לילדים

 

הפעלות מוסיקה לילדים בכל גיל

עוד לפני שהילד לומד קרוא וכתוב, כדאי לחשוף אותו למוסיקה איכותית. אלה כמה יתרונות להפעלות מוסיקליות לילדים:

  • פיתוח מוטוריקה – חיזוק שרירי הידיים חיוני להתפתחות ילדי הגן. בשלב הראשוני הם לומדים להחזיק עיפרון צבעוני כדי לצבוע דמויות בחוברת הצביעה שלהם. לאחר מכן הם ילמדו לשלוט בעיפרון ובעט כדי לכתוב. אך לפני הכול, כדאי להרגיל את הילדים להשתמש בידיים באמצעות פעילות מוסיקלית מהנה כמו תיפוף. באמצעות שימוש מושכל בידיים יוכלו ילדי הגן לאמן את ידיהם.
  • הפעלה לילדי בית ספר – הפעלות מוסיקה לילדים חשובות לשיפור כישורי הלמידה של הילדים. משום כך מזמינים מנהלים ומורים המלמדים בבית הספר סדנאות מוסיקה יצירתיות כמו לימודי נגינה בתופים. הפעלה כמו מעגל תיפוף לילדים יכולה לאחד בין הילדים כדי ליצור יחדיו מוסיקה איכותית, ואף לפתור סכסוכים בין ילדים שאינם מסתדרים זה עם זה.
  • פעילויות למתבגרים – החל מכיתה ו' מתחילים הילדים את תקופת ההתבגרות המורכבת. מתבגרים רבים מצויים במתח, בעוד הם צריכים להתמודד עם גופם המתפתח ועם בעיות חברתיות שונות. הפעלה מוסיקלית יכולה להפיג את המתחים ולשחרר את נפשם של הילדים הלחוצים ביותר.

 

צלילי עולם – להתחבר למוסיקת המקור

צלילי עולם מציעים הפעלות מוסיקה לילדים לגילים שונים, תוך הענקת כישורי למידה בתחום התיפוף. סדנאות התיפוף מותאמות לילדים בכל גיל – החל מילדי הגן ועד לסדנאות עבור ילדים בכיתות ה-ו. הסדנאות של צלילי עולם חושפות את הילדים למוסיקה טבעית ומראות כי אפשר ליצור צלילים לא רק באמצעות כלי נגינה סטנדרטיים כמו פסנתר או כינור, אלא גם בעזרת הכלים הטבעיים שמעניק לנו הטבע כמו מקלות ואבנים. הילדים יוכלו גם להכיר את דרכי התיפוף השונות הנהוגות בארצות המחוברות יותר אל האדמה כמו אפריקה או הודו.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: