תרצה כתבה על חוויה קסומה ומדטיבית של 'צלילי עולם' בניצוחו של אלון נטף המוסיקאי המוכשר. היא ציינה כי המופע הפתיע אותם בבוקר קסום לקול צליליי מנגינות קסומות מעולמות רחוקים עם כלי נשיפה מיוחדים מיפן ,הודו ,תורכיה,ואוסטרליה הרחוקה. המשתתפים תופפו בג'מבה שבט אחיות גם יחד, ואלון ריתק אותם בסיפוריו הנפלאים במסע חיים משחר ילדותו עד היום. במסעו היחודי פגש אנשים רוחניים שלימדו אותו את רזי הנגינה, ועברו גם דרך אתיופיה והניגון הנפלא הנה מה טוב ומה נעים. החברות התרגשו והוזילו דמעת אושר צרוף, של מוסיקת עולם שהרנינה את מיתרי הלב בתקופה עצובה של ימינו. תרצה מסכמת בתודה לאלון ובביטחון שזו הפעם הראשונה ולא האחרונה, ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך.