הפעלות מוזיקה לילדים | פעילות בנושא מוזיקה לכל המשפחה

אנו בצלילי עולם נותנים תשומת לב רבה לעבודה עם ילדים בעיקר בכל הקשור לפעילות בנושא מוזיקה, אנו באים עם המון ניסיון ואהבה לתחום שהוא מבחינתנו חשוב ביותר.

הפעלות המוזיקה לילדים מגוונות מאוד אנו גם מעלים מופעי מוזיקה בנושאים שונים כמו טבע אדם מוזיקה – מסע היסטורי בעקבות הצלילים, מופע המביא לילדים את התפתחות כלי הנגינה בעולם, החל מהקול האנושי דרך כלי הקשה מגוונים כלי נשיפה עתיקים ועד לכלים המודרניים של ימינו, במהלך המופע לילדים אנו גם נחשפים לערכי שמירת הטבע וכבוד האדם.

מעגל תיפוף לילדים גם הוא כלי מרכזי בפעילויות שלנו, העצמה והביטחון שרוכשים הילדים כשיושבים יחד בקבוצה ודרך החיבור לתוף האפריקאי אנו בעצם מתחברים לעצמנו ולקבוצה – מעגלי התיפוף לילדים הנם כלי סוחף ואטרקטיבי המאפשר חוויה של שיחרור ופורקן תקשורת בלתי מילולית ועוד ועוד..

פעילות לילדים בבתי ספר במסגרות תל"ן גם אותם אנו מעבירים כתכניות שנתיות בהן אנו פורשים על פני שנה שלמה מסע עולמי בתרבויות מוסיקה שונות כמו אפריקה, מוסיקת הפלמנקו, מוסיקה אבוריג'ינית, מוסיקה קלייזמרית ועוד מגוון רב של תרבויות מוסיקה מרתקות.

את הפעילויות לילדים אנו מעברים בגני ילדים, בבתי ספר, מרכזים קהילתיים, משפחות ועוד גם במוסד של הלקוח וגם כפעילות שטח O.D.T.

פעילות בנושא מוזיקה

פעילות בנושא מוזיקה

פעילות בנושא מוזיקה הינה מקיפה וכוללת התנסויות מגוונות. כך נגינה, הקשבה, השתתפות בסדנאות, למידה, צפייה בהצגות ועוד. היא מיועדת לתלמידים בגילאים שונים במוסדות חינוך. בנוסף, מיועדת לארגונים ציבוריים ואחרים, לעסקים ולפרטיים. "צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

פעילות בנושא מוזיקה – מגוונת ומהנה

פעילות בנושא מוזיקה תמיד מהנה את העוסק בה ואין זה משנה אם הוא ילד או אדם מבוגר. לכן משלבים אותה רבות באירועים מגוונים. בבתי ספר ומוסדות חינוך קיימת, למשל, תכנית תל"| או גפ"ן המאושרת על ידי משרד החינוך בתעריפים הנקבעים על ידו. במסגרת ההעשרה הנ"ל ניתן להתנסות בנגינה על כלים שונים, לשמוע סיפורים, להתרשם מחוויות מוזיקליות של יוצרים שהסתובבו בעולם, ללמוד על  התפתחות המוזיקה בעולם ועוד. "צלילי עולם" מציעה פעילות בנושא מוזיקה במוסדות חינוך במסגרת תכנית גפ"ן, הן תכניות שנתיות והן פעילויות חד פעמיות. לחילופין מוצעות פעילויות במקומות עבודה במסגרת סדנת גיבוש. הסדנאות מגוונות:  כך ניתן למצוא סדנות תיפוף על תופים מקצועיים או אחרים המובאים ממקומות שונים בעולם. להתנסות על תיפוף על כלי נגינה מאולתרים דוגמת בקבוקים, דליים, צינורות, סירים ועל כלים אחרים המפיקים צלילים מגוונים. הפעילויות לילדים מאפשרת להם לתת פורקן לפרץ יצירתיות הטבוע בהם, להשתלב בתוך מסגרת או לנגן עצמאית וכדומה. מדובר על חוויות מעשירות ומהנות במיוחד.

מוזיקה באירועים

אירועים רבים מבקשים לשלב בהם הופעות מוזיקליות שונות. מעגל מתופפים נחשב לפופולארי במיוחד בזכות הקצב העשיר והליווי שהוא מספק בקבלת הפנים, לקראת ובמהלך הטקסים השונים ועוד. כך באירועי חתונה, בר ובת מצוות ועוד. פעילות מוזיקלית משתלבת רבות גם בסדנאות גיבוש הנערכות למנהלים, מחלקות ולעובדים בארגון ציבורי או מסחרי. כמובן, שקיימים גם מופעים והצגות הנדרשות בהזדמנויות רבות.

מגוון מוזיקלי עשיר

"צלילי עולם" סדנאות תוכן ומופעים מוזיקליים עוסקת ומומלץ להשתתף בסדנאות והרצאות שהיא מעבירה, וכן, לראות הופעות והצגות מטעמה. היא פעילה במוסדות חינוך אחרים, מעניקה שירותיה לאירועים, לארגונים, לחברות ועסקים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישרתו בשמחה כל לקוח חדש.

רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: