המוסיקה מספקת לנו לא רק הנאה צרופה, אלא גם מפתחת את היכולות המנטליות שלנו. משום כך, עוד בהיותם צעירים, חשוב לספק לילדים גירויים מוזיקליים. מעגל מתופפים לילדים הוא רעיון נהדר. באמצעות התוף אפשר להפיק מוסיקה טבעית המחוברת אל האדמה ואל העצים, שכן התוף כלי ההקשה הקדום ביותר שהחל את דרכו עוד בתקופה שבה חיו אבותינו במערות וצדו בעלי חיים למחיה.

 

מעגל מתופפים לילדים מכל הגילאים

 

היתרונות המשמעותיים של מעגל מתופפים לילדים

לימודי תיפוף חשובים להתפתחותו של הילד. אלה כמה יתרונות שתוכלו להפיק בכך שתשלחו את הילדים ללימודי מוסיקה טבעית וליצירת מעגלי תיפוף:

  • להתחבר אל השורשים – בעידן המוסיקה המודרנית המופקת מכלים חשמליים כמו אורגנית או גיטרה אנו עלולים לשכוח את מקורה. צלילי התוף הייחודיים מזכירים את הקולות בטבע ויכולים לחבר את הילדים אל רגבי האדמה ואל קולות המים הניתזים על הסלעים.
  • רכישת מיומנות – כל מיומנות הנרכשת בגיל צעיר תורמת להתפתחות הילד ולהתמודדותו עם החיים הבוגרים. ואין מיומנות תורמת ומעולה יותר כמו המיומנות המוזיקלית של התיפוף.
  • עבודת צוות – מעגל מתופפים לילדים מלמד את הצעירים עבודת צוות מהי. כדי ליצור מקצב אחיד וייחודי, על הילדים לעבוד יחד ולהתאים את קצב התיפוף שלהם למקצבים של כל המשתתפים.
  • חשיפה לתרבויות – התיפוף אינו משקף רק את צלילי המנגינה המופקים ממנו, אלא גם תרבות שלמה. דרך צלילי התוף יכולים הילדים ללמוד על תרבויות שונות כמו תרבות התיפוף ההודית או האפריקאית.
  • פיתוח יכולות אלתור – יכולות אלה מסייעות לילדים למצוא פתרונות מהירים בסיטואציות מורכבות. האלתור חשוב בתיפוף, מכיוון שהוא מאפשר לילדים ליצור מוסיקה טבעית ומקורית.

 

צלילי עולם – תיפוף לכל הרמות

צלילי עולם מציעים שיעורי תיפוף מקצועיים לכל הרמות. בזכות שיעורים אלה אפשר ליצור מעגל מתופפים לילדים שירשים את ההורים ויפתיע גם את קרובי המשפחה הספקניים ביותר. הצוות של צלילי עולם מוכן להכיר לילדתם את תחום התיפוף באמצעות הכנת תכניות מיוחדות למגוון גילים. שיעורי התיפוף מחולקים לכיתות ולרמות שונות. כך, ניתן למצוא שיעורים לכיתות א-ב, ג-ד, ה-ו. תכניות הלימודים מתאימות לא רק לתלמידי בית ספר, אלא גם לקייטנות קיץ, צהרונים וגני ילדים. אז בואו להתרשם ולהעניק לילדיכם היכרות מיוחדת עם עולם המוסיקה הטבעית.

לפרטים והזמנות
מלא/י את הפרטים הבאים:


    רוצים להתייעץ? לחצו כאן ומלאו פרטיכם
    לפרטים והזמנות מלא/י את הפרטים הבאים: